Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną - Koło w Nowym Targu

POMOC

Witamy w dziale zawierającym szczegółowe informacje na temat korzystania z naszego serwisu internetowego. Znajdują się tu instrukcje postępowania na wypadek niemożności oglądnięcia któregokolwiek z multimedialnych dodatków znajdujących sie na naszej strony. Ponadto także regulamin korzystania z komentarzy i Księgi gości.


Regulamin korzystania z Księgi gości

  1. W księdze gości można zostawiać tylko wpisy pamiątkowe!
  2. Księga gości to nie czat ani forum - to miejsce jest przeznaczone dla tych, którzy są tu pierwszy raz i chcą wyrazić swą opinię o stronce.
  3. Prosimy o wprowadzanie sensownych wypowiedzi!
  4. Bądź uprzejmy w swoich wypowiedziach. Jeśli nie masz nic wartościowego do dodania w księdze, po prostu nie pisz.
  5. Nie pisz WIELKIMI, grubymi, pochylonymi, oraz kolorowymi literami tematów oraz całych wpisów.
  6. Nie przesadzaj z iloscią tzw. "usmieszków" we wpisach.
  7. Nie obrażaj w jakikolwiek sposób innych Użytkownikow Księgi gości lub osób związanych ze szkołą.
  8. Nie używaj słów ogólnie uznawanych za wulgarne oraz obraźliwe, w dowolnej pisowni fonetycznej. Odnosi się to również do cytatów.
  9. Jeżeli masz jakieś uwagi odnośnie strony skorzystaj z formularza zgłaszania sugestii a nie zamieszczaj ich w księdze gości.
  10. Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące spraw szkolnych skorzystaj z formularza kontaktowego a następnie wybierz z listy osobę, której chcesz zadać pytanie. W żadnym razie nie zamieszczaj pytań w Księdze gości.
  11. WebMaster zastrzega sobie prawo do edycji oraz kasowania wpisów, nie spełniających wymagań ninejszego Regulaminu, bez informowania o tym fakcie autora.


Regulamin dodawania komentarzy do Aktualności

  1. Komentarzy służą do wyrażaia opinii na temat dodanej aktualności.
  2. Prosimy o wprowadzanie sensownych wypowiedzi dotyczących tematu w którym się aktualnie znajduje Internauta.
  3. Bądź uprzejmy w swoich wypowiedziach. Jeśli nie masz nic wartościowego do napisania, po prostu nie pisz.
  4. Nie pisz WIELKIMI literami opisu autora oraz całych wpisów.
  5. Nie przesadzaj z iloscią tzw. "usmieszków" we wpisach.
  6. Nie obrażaj w jakikolwiek sposób osób związanych ze szkołą.
  7. Nie używaj słów ogólnie uznawanych za wulgarne oraz obraźliwe, w dowolnej pisowni fonetycznej. Odnosi się to również do cytatów.
  8. Jeżeli masz jakieś uwagi odnośnie strony skorzystaj z formularza kontaktowego i zgłoś swoje sugestii WebMasterowi a nie zamieszczaj ich w komentarzach.
  9. Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące spraw szkolnych skorzystaj z formularza kontaktowego a następnie wybierz z listy osobę, której chcesz zadać pytanie. W żadnym razie nie zamieszczaj pytań w treści komentarzy.
  10. WebMaster zastrzega sobie prawo do edycji oraz kasowania wpisów, nie spełniających wymagań ninejszego Regulaminu, bez informowania o tym fakcie autora.

wyszukiwarka

nasze menu

psoni

podmioty psoni

kontakt

mapa strony|^topCopyright 2002-2016. Wszelkie prawa zastrzeżone.